ထုတ္လုပ္သူ မိုးေဟကုိ ရဲ႕ အႏုပညာ ေခါင္းပုံျဖတ္တဲ့ သူမ်ိဳးတစ္ခါမွ မေတြ႔ဖူး ပါဘူး'' လုိ႔ဆိုလာတဲ႔ သရုပ္ေဆာင္ သင္ဇာဝင့္ေက်ာ္

"ကြၽန္မျဖတ္သန္းလာတဲ့ အႏုပညာသက္တမ္းတစ္ေလ်ွာက္ အခုလို အႏုပညာ ေခါင္းပုံျဖတ္တဲ့ သူမ်ိဳးတစ္ခါမွ မေတြ႔ဖူး ပါဘူး'' သင္ဇာဝင့္ေက်ာ္

.
သ႐ုပ္ေဆာင္ မိုးေဟကို ရဲ႕ မိုး႐ုပ္႐ွင္ထုတ္လုပ္ေရး အ တြက္ ဒါ႐ိုက္တာ စတီးလ္ ႐ိုက္ကူးတဲ့ ''ေရႊ႐ုပ္''႐ုပ္႐ွင္ ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာၾကဳံေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ အခက္အခဲ ေတြ အေၾကာင္းကို သ႐ုပ္ေဆာင္ သင္ဇာဝင့္ေက်ာ္ က သူ႔ရဲ႕ Facebook Account မွာေရးသားထားပါတယ္။
🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬🎬
.
``````````````````````````````````````````````
က်မျဖတ္သန္းလာတဲ့အႏုပညာသက္တမ္းတေလွ်ာက္အခုလိုမ်ိဳးအႏုပညာေခါင္းပံုျဖတ္တဲ့သူမ်ိဳးတခါမွမေတြ႕ဖူူူးပါဘူး...ခင္မင္ရင္နွီးမႈကိုအခြင့္ေကာင္းယူၿပီးအခုလိုမ်ိဳးလုပ္တာက်မပိုၿပီးရင္နာရပါတယ္...ကိုယ္ေစတနာထားလဲေစတနာကိုမျမင္ၾကပါလားလို႔...

က်မဒီ 'ေရႊ႐ုပ္'ဆိုတဲ့႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားကိုစၿပီးလက္ခံကတည္းက producer ကိုယ္တိုင္ သ႐ုပ္ေဆာင္မယ္ဆိုကတည္းကသူ႔ဇာတ္ပဲျဖစ္မယ္ဆိုတာသိၿပီးသားပါ...

ဒါေပမဲ့ director steel ကproducer ကိုယ္တိုင္က ညီမနဲ႔ပဲ႐ိုက္ခ်င္တယ္ဒီဇာတ္ကို...ဒီေနရာမွာဘယ္သူ႔ကိုမွထဲ့မ႐ိုက္ခ်င္ဘူူးဆိုလို႔ ခုေနာက္ပိုင္းအၿပိဳင္ဇာတ္ေတြကိုက်မပရိတ္သတ္ေတြမ႐ိုက္ခိုင္းတဲ့ၾကားကခင္မင္မႈေတြနားလည္မႈေတြကိုေရွ႕တမ္းတင္ၿပီး ႐ိုက္ေပးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္...

စဌားတုန္:ကေတာ့သရဲလုပ္ရမယ္လို႔ပဲေျပာပါတယ္...စီလီကြန္မိတ္ကပ္ႀကီးအုပ္ၿပီးတကားလံုးသ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္လို႔မေျပာပါဘူး...ေစ်းစကားေျပာ..စာခ်ဳပ္မွာလက္မွတ္ထိုးၿပီးမွ...စီလီကြန္အုပ္ဖို႔အတြက္ ပံုစံခြက္လာယူရမယ္တို႔ဘာတို႔ေျပာပါတယ္...

စရံလာေပးမွ scene စာရြက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၇scene ပဲပါပါတယ္...ဒီအထိက်မဘာမွမေျပာေသးပါဘူူး

ေပးထားတဲ့ကတိတခုကိုမဖ်က္ခ်င္တဲ့စိတ္နဲ႔က်မလက္ခံခဲ့ပါတယ္... စာခ်ဳပ္ဆိုတာကလဲသူတို႔ producer ဖက္ကတဖက္သက္ခ်ဳပ္ထားတဲ့စာခ်ဳပ္ပါ...အခုလိုမ်ိဳးမ်က္ႏွာကိုစီလီကြန္ေတြကပ္လို႔ က်မမ်က္ႏွာအေရျပားပ်က္စီးသြားခဲ့ရင္ေလွ်ာ္ေၾကးေပးမယ္တို႔ဘာတို႔လဲမပါပါဘူူး...ဒါကလဲစာခ်ဳပ္လက္မွတ္ထိုးတဲ့အထိဒီစီလီကြန္ကိစၥကိုမေျပာလို႔ဒီေလာက္အေျခအေနထိျဖစ္လာမယ္မထင္လို႔က်မထိုးေပးခဲ့တာပါ...

ကံဆိုးတယ္လို႔ပဲေျပာရမလား? ကံေကာင္းတယ္လို႔ပဲေျပာရမလား? ဒီကားဝင္ရေတာ့မဲ့ရက္မွာပဲျပည္က႐ုပ္ရွင္ကားႀကီးကရက္အနည္းငယ္ေနာက္ဆုတ္သြားလို႔႐ိုက္မဲ့ရက္တိုက္သြားပါတယ္...

ေရႊ႐ုပ္ဇာတ္ကားကိုစာခ်ဳပ္မွာလဲလက္မွတ္ထိုးၿပီးသြားၿပီမိ႔ုလို႔က်မရက္ညႈိၿပီးရေအာင္႐ိုက္မယ္...ျပည္နဲ႔ရန္ကုန္ျဖစ္ေပမဲ့ ပင္ပန္းလဲပင္ပန္းပါေစ...ျပည္မွာလဲ ရာသီဥတု မေကာင္းတဲ့ၾကားက day night ေတြ႐ိုက္ေနတဲ့ၾကားက ဒီဘက္ကဒါ႐ိုက္တာႀကီးကိုေရာကိုယ့္ထက္ဝါရင့္တဲ့သ႐ုပ္ေဆာင္ႀကီးေတြကိုပါခြင့္ေတာင္းၿပီး မျဖစ္ျဖစ္တဲ့ၾကားက လာ႐ိုက္ေပးရတာပါ...

ေျပာရမယ္ဆိုရင္ခရီးလဲပန္း အိပ္ေရးလဲမဝပါဘူး...ဒီေန႔လိုညမ်ိဳးေရာက္တယ္ဆိုရင္ ေနာက္ေန႔မနက္ ေစာေစာထဘုရားရွိခိုးရႈတင္အတြက္ျပင္ဆင္ၿပီး တာနဲ႔ ရႈတင္သြား ႏွစ္ဆင္း႐ိုက္...စ႐ိုက္တဲ့ဆင္းန္ကေတာ့ မေသခင္ဆင္န္း ၂ ဆင္းပါ ပထမဆင္းကေတာ့ show ပြဲမသြားခင္အေမေနမေကာင္းလို႔ေဆးတိုက္တဲ့ဆင္းပါ...ေနာက္တဆင္းကအေမ့ကိုေမြးေန႔အတြက္ ေဆးရံုမွာခႏၶာကိုယ္တခုလံုးကိုလႈလိုက္ၿပီဆိုတာေျပာတဲ့ဆင္းပါ....

ဒါကလဲသူ႐ိုက္ခ်င္ရင္ ဒီစကားေတြကအေရးႀကီးတာကိုမ်က္ႏွာအၾကပ္႐ိုက္လို႔ရပါတယ္...အဲ့ဒီလိုမ႐ိုက္ပဲ အေဝးကေနကားေမာင္းလာတဲ့shot မွာပဲအသံသြင္းခိုင္းၿပီးအသံထပ္လိုက္ပါတယ္...

အဲဒီမွာက်မစဥ္းစားမိလိုက္တာကေအာ္က်မပါတာမွ၇ဆင္းေလး မေသခင္႐ုပ္ကိုေတာင္ေသခ်ာေလးေတာင္မ႐ိုက္ေပးပါလားလို႔...

ဒါေပမဲ့လဲအလုပ္ပဲေလဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ ထားလိုက္ပါတယ္...ၿပီးေတာ့သရဲမိတ္ကပ္စလိမ္းရပါတယ္ ေန႔လည္ ၁၂ ခြဲကစၿပီးေတာ့ စီလီကြန္ေတြကိုေကာ္နဲ႔ကပ္ ေကာ္ကလဲအျပင္းစားေကာ္ပါ...မ်က္လံုးေတြေတာင္စပ္ပါတယ္...လိမ္းတာကလဲတစ္နာရီေလာက္ၾကာပါတယ္...

လိမ္းေနရင္းနဲ႔ ေအာ္....ဒီပစၥည္းေတြနဲ႔ငါ့အသားနဲ႔မတည့္လို႔ငါ့အသားပ်က္စီးသြားရင္ေတာ့ဒုကၡပဲ...ငါလုပ္ရမဲ့အလုပ္ေတြရွိေသးတယ္...ဒါေပမဲ့လဲမလုပ္လို႔မွမရတာေလဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ပဲသည္းခံလိုက္ပါတယ္...

လိမ္းေပးတဲ့သူကေတာ့လိမ္းေပးတဲ့ပစၥည္းေတြကိုသူလက္လွမ္းမွီသေလာက္အေကာင္းဆံုးသံုးမယ္ဆိုတာက်မယံုပါတယ္...ဒါေပမဲ့က်မအသားကပါးေတာ့ တခုခုျဖစ္ခဲ့ရင္ပိုထိခိုက္လြယ္ပါတယ္...ဒါေပမဲ့လဲဘုရားစာေလးဆိုၿပီးပဲအလိမ္းခံလိုက္ပါတယ္...လိမ္းၿပီးေတာ့ႏွစ္ကပ္႐ိုက္ရပါတယ္...

႐ိုက္ၿပီးသန္လ်င္ river view ဟိုတယ္ကိုေရႊ႕ပါတယ္ ...ဟိုေရာက္တာပဲ၆ နာရီခြဲရွိပါၿပီ ...က်မကို အဲဒီမိတ္ကပ္ႀကီးနဲ႔ထိုင္ေစာင့္ခိုင္းၿပီး ၁၀နာရီခြဲေက်ာ္မွ လာေခၚပါတယ္..၁၁နာရီေက်ာ္မွ႐ိုက္ရပါတယ္... အဲ့ဒီမိတ္ကပ္လိမ္းထားတဲ့အတြက္ ပါးစပ္လဲတဝက္ပဲဟလို႔ရလို႔ အစားလဲေကာင္းေကာင္းစားလို႔မရပါဘူး...ဗိုက္ကလဲေတာ္ေတာ္ကိုဆာေနပါၿပီ...ရာသီဥတုကလဲပူေတာ့အတြင္းမွာေခၽြးေတြထြက္ၿပီးယားလာပါၿပီ...အဖတ္ႀကီးကပ္ထားလို႔ကုတ္လို႔လဲမရပါဘူး...ေတာ္ေတာ္ကိုအေနရခက္ပါတယ္...

႐ိုး႐ိုးတမ္းတမ္းထိုင္ေစာင့္ဆိုက်မထိုင္ေစာင့္ႏိုင္ပါတယ္....ဒါေပမဲ့လဲက်မသည္းခံၿပီးေစာင့္ပါတယ္...က်မပါတဲ့ဆင္းကို၁၁ေက်ာ္ေလာက္ထဲက႐ိုက္တာ ၁:၃၀ ေလာက္မွာၿပီးပါတယ္...ေနာက္တဆင္းထပ္႐ိုက္ရဦးမွာပါ...

၁:၃၀ ထိမၿပီးေသးပါဘူး...႐ိုက္တာကလဲ တျဖတ္တကဒ္ပါ...ဇာတ္ကားထြက္လို႔ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ က်မလို႔မေျပာရင္ဘယ္သူမွက်မမွန္းေတာင္းမသိေလာက္ပါဘူး

အဲ့ဒါနဲ႔မ်ား အဲဒီသရဲဆင္းေတြကို လူစားထိုးၿပီး႐ိုက္ရင္လဲ႐ိုက္လို႔ရပါတယ္...တမင္သက္သက္က်မကိုပိုက္ဆံေပးႏိုင္တယ္ဆိုၿပီးအႏုနည္းနဲ႔ေခၚနွိပ္စက္ထားသလိုပါပဲ...အဲဒါနဲ႔က်မလဲတဆင္းၿပီးေတာ့ ကိုဆာမိ႐ိုက္ဦးမွာလားလို႔ေမးတာကို...သူ႔ဘက္ကေဒါသနဲ႔ျပန္ေျဖပါတယ္

ျခံဳငံုၾကည့္ရင္မင္းသမီးတေယာက္ကိုသူဒီလိုမ်ိဳးမဆက္ဆံသင့္ပါဘူး...လုပ္လာတဲ့သက္တမ္းတေလွ်ာက္ဒီလိုမ်ိဳးအေျပာအဆိုအဆက္အဆံမခံရဘူးပါဘူး...အသက္ႀကီးႀကီးငယ္ငယ္respect ဆိုတာရွိရပါမယ္...ပညာတတ္တဲ့ဘယ္သူမဆိုrespect ဆိုတာကိုနားလည္ပါတယ္

အဲဒီေန႔ညကလူေရွ႕သူေရွ႕မွာသူေျပာဆိုျပဳမူဆက္ဆံလိုက္တဲ့ပံုစံေၾကာင့္ က်မေတာ္ေတာ္ေလးကိုနာသြားပါတယ္...လူတိုင္းကေစတနာနဲ႔တကယ္မတန္တာပါ...

သူတို႔အလုပ္ျဖစ္ဖို႔အတြက္ပင္းပန္းေနတဲ့ၾကားကလွမ္းမဖ်က္ပဲ႐ိုက္ေပးတာေတာင္ေနာက္ဆံုးရလဒ္ကေတာ့ဒါပါပဲ ...

နာရီ ၁၂နာရီၾကာသရဲမိတ္ကပ္ႀကီးလိမ္း ၿပီးေစာင့္ခဲ့ထားခဲ့တဲ့ေစတနာေတြနဲ႔မတန္ပါလားေနာ္...ဒီလိုေနရာမ်ိဳးမွာ႐ိုက္ဖို႔က်မလို တန္းထဲကႀကိဳက္တဲ့မင္းသမီးခ်ိတ္ၾကည့္ပါ ဒီလိုခုႏွစ္ဆင္းနဲ႔ဘယ္သူ႐ိုက္ေပးမွာလဲ? ပိုက္ဆံမက္လို႔႐ိုက္တာလို႔ေျပာမယ္ဆိုရင္လဲက်မမိဘေတြက်မမင္းသမီးမလုပ္ခင္ထဲကက်မတို႔သားသမီးေလးေယာက္လံုးကို မ်က္ႏွာမငယ္ရေအာင္ လို
ေလေသးမရွိေအာင္ထားခဲ့တယ္...ပိုက္ဆံဆိုတာအခုမွျမင္ဖူးတာမဟုတ္ပါဘူး...ဒီအလုပ္ကိုလဲက်မခ်စ္လို႔လုပ္ေနတာပါ...သူမ်ားမင္းသမီးေတြေစ်းတက္လဲက်မမတက္ဘူး...တန္ရာတန္ေၾကးပဲေတာင္းတယ္ ခင္မင္မႈနဲ႔ေလွ်ာ့ေပးပါဆိုလဲေလွ်ာ့ေပးတယ္..

အလုပ္လုပ္ရင္လဲခင္မင္မႈနားလည္မႈယံုၾကည္မႈေစတနာေတြနဲ႔အလုပ္လုပ္တယ္...ဒါေပမဲ့အဲ့ဒီေန႔ညကသူတို႔ဆီမွာအဲ့ဒီလိုစိတ္ဓာတ္မ်ိဳးမရွိဘူးဆိုတာသိလိုက္တယ္တဆက္ထဲမွာပဲအဲဒီလိုအေျပာအဆိုခံၿပီးထိုင္ေစာင့္ေနတာေတာင္ ရၿပီျပန္လိုက္ေတာ့ဆိုၿပီးအေစခံေမာင္းထုတ္သလိုေမာင္းထုတ္ခံလိုက္ရေသးတယ္

Producer ဆိုတာ director ကိုႏိုင္ပါတယ္ သူပါးစပ္ကသာ သင္ဇာသနားပါတယ္ အေနရခက္မွာပဲလို႔ေျပာေနမဲ့အစား တကယ္သနား ရင္ ကိုဆာမိေရ သင္ဇာ့ကိုအရင္႐ိုက္ေပးလိုက္ပါ သူအေနရခက္ေနတယ္လို႔က်မသာသူ႔ေနရာမွာဝင္ေျပာေပးမိမွာပါ...

River view ဟိုတယ္အခန္းထဲမွာ သူက်မကိုကိုက္လန္ေၾကာ္မွာေကၽြးလို႔ စားေနတာ စားဖို႔ခက္ခဲေနတာလဲသူျမင္ေနတာပဲ...ဒါလဲငါသာသူ႔ေနရာမွာသာဆိုရင္ဆိုတဲ့ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္မရွိလို႔ေနမွာပါေလ....

director ျပန္ခိုင္းလို႔ျပန္မယ္လို႔စိတ္ဒံုးဒံုးခ်ၿပီး ျပန္မယ့္ အခ်ိန္မွာ မိတ္ကပ္ဆရာကမိတ္ကပ္လာဖ်က္ေပးပါတယ္...က်မကလဲအရမ္းအေနရခက္ေနလို႔ သူ႔မွာလဲတုန္တုန္ယင္ယင္နဲ႔ဖ်က္ေပးရွာပါတယ္....ကပ္ထားတဲ့ေကာ္ေတြကအျပင္းစားေတြမို႔လို႔ အရက္ျပန္လို remover နဲ႔ဖ်က္ရပါတယ္ဖ်က္ရင္းremoverအရည္ေတြမ်က္လံုးထဲဝင္သြားလို႔ က်မမွာအေတာ္ၾကာမ်က္လံုးမဖြင့္ႏိုင္ပါဘူး...ဖြင့္လိုက္ေတာ့လဲအရမ္းစပ္ပါတယ္...မ်က္လံုးေဆးဖို႔ေရေတာင္လာမေပးၾကပါဘူး...

ေနာက္ေန႔တရက္လံုးလဲမ်က္လံုးရဲ ၿပီးဝါးေနပါတယ္....က်မလဲေတာ္ေတာ္စိတ္ကုန္ၿပီး စရံေငြျပန္ေပးပါ့မယ္ မ႐ိုက္ႏိုင္ေတာ့ပါဘူးလို႔...ဘာေၾကာင့္မ႐ိုက္ႏိုင္ေတာ့လဲဆိုတာကို shooting manager ကိုေျပာျပလိုက္ပါတယ္... ဒါေတာင္ producer ကိုယ္တိုင္ဖုန္းေလးတခ်က္ဆက္မေမးပဲ ဒီေန႔မနက္မွာ က်မအေမဆီကိုဖုန္းဆက္လာပါတယ္...စရံေငြသံုးဆနဲ႔ အဲ့ဒီေန႔နဲ႔ ည႐ိုက္တဲ့႐ူတင္စရိတ္ေတြအကုန္ျပန္ေလ်ာ္ေပးရပါမယ္
တဲ့...

ဒါကလဲသူတို႔တဖက္သက္ခ်ဳပ္ထားတဲ့စာခ်ဳပ္ကိုလက္မွတ္ထိုးခဲ့လို႔သာက်မေပးရေတာ့မွာ...စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္တယ္ဆိုတာကလဲႏွစ္ဦးသေဘာတူခ်ဳပ္ရင္ သူတေစာင္ကိုယ့္ကိုတေစာင္ေပးရပါမယ္...မ႐ိုက္ျဖစ္ေတာ့ဘူးဆိုမွအိမ္ကိုစာခ်ဳပ္ဆိုၿပီးလာေပးသြားပါတယ္

က်မမ်က္လံုးထိခိုက္မႈအတြက္သူတို႔ကိုျပသနာရွာမယ္ဆိုရွာလို႔ရပါတယ္...ဒါေပမဲ့မဆိုင္တဲ့မိတ္ကပ္ဆရာထိခိုက္မွာဆိုးလို႔ကိုယ့္ကိုယ္ႀကိဳးအတြက္ပဲၾကည့္ၿပီးက်မမလုပ္ပါ...ပိုက္ဆံပဲသူတို႔စိတ္ေက်နပ္တဲ့အထိေလ်ာ္ေပးမွာပါ...ေလ်ာ္ေပးတာကလဲရွိလြန္းလို႔မဟုတ္ပါဘူး....အႏုပညာနဲ႔ပဲဝမ္းစာရွာတဲ့က်မအတြက္ကိုယ့္အမွားလဲမရွိ ကိုယ္တိုင္လဲထိခိုက္နစ္နာရၿပီးျပန္ေပးလိုက္ရတာကို ႏွေျမာလြန္းလို႔ပါ...ေနာက္ေနာင္အခုလိုမ်ိဳးကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္မရွိတဲ့လူမ်ိဳးေတြနဲ႔မဆံုေတြ႕ရပါေစနဲ႔...ဝဠ္ရွိရင္လဲအျမန္ဆံုးေၾကပါေစလို႔ဆုေတာင္းပါတယ္ရွင္...

ဒါကေတာ့က်မခံစားျဖစ္ပ်က္ခဲ့ရတဲ့အျဖစ္အပ်က္မွန္ေတြပါ....သက္ေသေတြလဲရွိတဲ့အတြက္က်မကိုရင္ဆိုင္လာမယ္တိုက္ခိုက္လာဦးမယ္ဆိုလဲက်မမေၾကာက္ပါဘူး....Video record ေတြနဲ႔ရင္ဆိုင္ဖို႔အသင့္ပါ ....

Copy from Thinzar Wint Kyaw facebook
``````````````````````````````````````````
||The Radar||
Powered by Blogger.